Mitt monster till son!!

Ja nått annat kan jag inte kalla honom iaf!! Herregud vilket humör säger jag bara!!

GGGAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!
Tror det har mkt att göra med att han inte varit på dagis sen i tisdags...skulle varit både igår o idag men igår ville jag hålla honom hemma en extra dag för tillfrisknande så att säga...o idag fick han vara hemma för att han är så fruktansvärt trött o har sånt jävla humör o det var inte ordinarie personal på avdelningen idag för de planerade så det kändes så onödigt...
Men jag kna väl säga att jag typ ångrade mig....jag älskar verkligen min son, verkligen alltså o jag har inget emot att vara med honom hela dagarna.....men idag var han billig ett antal gånger...det började redan igår kväll med att han bara gapade o skrek o skulle börja bitas igen, vilket inte hänt på länge nu...
Så igår skeppade jag honom i säng redan vid 18 o det tog  inte många sekunder förrän han slog ihop...sviiin trött!!! Men lik förbaskat var han tvungen att bråka med mig inatt o ligga o slå på mig o föra ett JÄVLA liv helt enkelt...*SUCK*
Sen vaknade han kvart över sju o var pigg...tills han ko ner på golvet för då fick han tag i sin filt o kravlade upp i soffan o satt sig o mös...ja jag gjorde honom givetvis sällskpa rätt fort...barnkanalen is the shit på mornarna tills man vaknat till ;D
Sen var han jätteglad o allt var kanon...Fick frukost besök, alltid trevligt, åt nämligen sen frukost o efter Liam ätit klart var han bara jätte jätte arg!!! Så vid halv tio fick han sova igen...protesterade vid nerläggandet, sen tog det 1 sekunde så sov han...vaknade vid 11 o var min gamla vanliga solstråle...blev hungriga o då var han gnällig, men det är väl normalt, efter maten var han nöjd o glad en stund o sen bara pang, så är han vansinnigt asförbannad!!
Så det var det sovtajm igen, dock bara en halvtimme...
O efter det var det bara bråk, bus, skrik, tårar, slag, bitande mun, skratt o massa massa klåpande!
Världens humörsvängningar...
Kulmen blev när jag lyfte upp honom o han tittade ut o fick se några barn leka i snön, han vinkade så klart, tycker så synd om honom när ingen ser det, men det är nog bara jag, han vinkar mest hela tiden nu tycker jag =)
Sen när jag satte ner honom totalt exploderade han, precis galen blev han o verkligen ingenting var bra...
Så det kände jag att det fick vara nog, han har inte varit ute sen i onsdags eftersom han varit sjuk, visserligen lekte han med Alvin ett par timmar igår men det är väl inte så mkt jämfört mot dagis eller så...
Så vid halv 5 bylssade jag på honom o så gick vi ut o så fick han åka pulka bort till bilen (blev skit förbannad när han insåg att jag gick förbi lekparken) åkte ner till willys, handlade av min bästa o snackade lite med släkten, var förbi shell o snacka med Inger o Liam röjjde runt såklart.
Hem och fixa kvällsmat åt min lillbabe o så började gapet o skriket igen...så vid 7 blev det sängen, o sover sen dess, det gör han kan jag säga! Behövdes tidig sänggång ikväll eftersom han ska vara på dagis halv åtta imorn, får väl varna dom om hans humör men han kommer säkert/förhoppningsvis inte bete sig så där...det är nog mest tristess och rastlöshet som spelar in...och trötthet...
Det ska faktiskt bli skönt att få koppla av från allt jagande här hemma o koncentrera mig på skolan, prov imorn liksom....borde försöka plugga igen lite data som jag missade vid vabbet i måndags men...det tar jag en annan dag ;)

I bakgrunden på tvn är det "Victoria & Daniel - Förlovningen"
Ja jisses säger jag bara, jisses....det blir nog bra...

Nu ska jag försöka få till ett litet samtal med Karin!!!

Puss heje

Ps. nu följer en hektisk vecka vill jag lova...men jag hoppas hinna uppdatera, i skolan imorn om inte annat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0