Mitt liv är ställt på ända =/

Dagen brjade så himla bra....var ute i över en timme o åkte pulka med Carro o Alvin o gick innan det promenad med Oliver...
Hem o lagade lunch vif halv tolv, är ju ledig då det är sportlov =)
Sen vid vart över två åkte vi till sjukan till ögonottagningen med Liam. Det gick helt enkelt så jävla bra som det överhuvudtaget kunde gjort!!!!
Egentligen skulle överskriften ikväll varit "världens bästa Liam"
Men em pajjade det =/


Danne pratade med Toobe som hade pratat med Ramunderstaden ang deras lägenhet som de vill komma och skriva kontrakt på....men se det gick inte för det hade uppstått problem... Ramunderstaden förklarade det som så att det "är ett annat par som ska flytta till en fyra men kärringen i den fyran vill inte flytta därifrån längre"
Ja se kan ni ju räkna ut resten.....givetvis är det den förbannade jävla kärringjäveln som bor i VÅRAN blivande fyra som nu ångrat sig!!!!!! FY FAN säger jag bara!!!!!!! :,( Danne ringde ramunderstaden och frågade hur det lår till och mkt riktigt stämde det toobe sa och det var ju vår lägenhet det gällde...han hade precis tänkt ringa danne men vi hann före......
Tydligen hade kärringen skickat ett mejl om sin ånger i fredags.....ett mail!!!!!! Hon kunde inte ens lyfta luren o ringa!!!!
Vi blev erbjudna att få ta trean ist, som ju kärringen redan sagt att hon ville ha men nu ändrat sig.....ja ni vet...men det sa danne nej till, nu vill vi ju ha fyran liksom!!! En jävla skillnad att få en trea på övervåning när vi skulle haft två vånings o inga grannar över/under o det stora plusset är ju den lilla uteplatsen!!!!!
Men då sa hyresvärden att "nej, me då får hon flytta iaf då!"
Men nja, jag vet inte jag...jag tror inte han kan tvinga henne till det direkt....enda chansen är väl om hon redan skrivit på kontraktet för trean annars tror jag vi är körda.......på riktigt.....
Men får man hålla på o ändra sig på det här sättet???!
Det pajjar ju liksom ALLT för oss!!!! Jag orkar egentligen inte ens tänka på det för jag bara ORKAR INTE!!
Toobe skulle ringa tillbaka till dom imorn ang deras lägenhet som jag nog tror att dom får! Varför skulle deras pajja liksom?! Det var ju inte så att vi blev erbjudna deras ist så den är nog reserverad för dom och et hoppas jag på!!!

Nu pallar jag inte skriva mer, Dom skulle visst höra av sig till Danne igen, kanske inte imorn, vad vet jag.... mn jag tror käringen kommer ställa till ett helvete!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa vilken kalabalik det här blev nu då...peter ringer inom en timme så får vi se va han har att säga oss. hoppas på det bästa för oss båda o att kärringen får flytta sitt feta arsle!!!! Puss!

2009-02-17 @ 08:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0