Kul dag idag!

Upp imorse och fixa iordning oss o stack till stan för att möta upp med toobe o zandra o barnen på badhuset!!
Det var riktigt riktigt roligt!!!!!!=) Jag badade dock inte med vadade runt med korta byxor. Men Liam levde livets glada dagar kan jag säga. Herregud vad han höll på o dök o styrde som tusan! Helt överlycklig o ville absolut INTE gå upp =)
Så det blir absolut fler trippar in dit, får göra det till en vana nån gång i månaden sådär iaf. Klart värt pengarna!
Sen hade vi en grymt trött liten kille i bilen som däckade stenhårt! =)
Efter det hjälpte vi Svana bogsera en bil till skroten o sen åkte vi till svärmor o svärfar o fick lite mat. Alltid gott!! Ludde o Carro var oxxo där o umgicks.
Sen blev det en snabb visit i garaget o sen willys o shoppa gottigott gott till kvällen! Handlade av min bästa Carro förstås då!!
 
Nu är vi hemma o pluttrikck har precis somnat igen, sov bara en halvtimme i bilen förut så det är välbehövligt för att jag ska få en dräglig kväll ;)
Vi har gjort en deal här hemma så Danne ska åka till garaget här vart efter =) med andra ord blir det inget garage imorn ;) mern vi ska ner till gusum vid typ 9 o lämna Liam o sen blir det isåka av på Strolången o sen mat hos svärföräldrarna i gusum! Så det blir fullt ös imorn oxxo =D

Nu ska jag hoppa på min karl o bara ta det soft tills Liam vaknar =)

Ikväll kommer Carro hit o käkar snax o tittar på melodifestivalen!! En helt okej kväll skulle jag vilja påstå!!!!=D

puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0