Kort update

Började packa igår med hjälp av min mamma, eller, lite hade jag ju fått ner innan men endock....så nu är det mest möbler som ska vara borta till fre nästa vecka då det blir tapetsering!

Igår blev Liam sjuk, började med hosta o sen feber på 38 o lite...på em stack det upp till 39,6 o inatt har han sovit hemskt oroligt, men ändå sovit, fast i min säng, känns bättre så!

Nu på morgonen hade han 39....fast nu har han fått ipren så nu är han ändå uppe på benen o pillar på saker så nu tänkte jag passa på att pröva me dlite frukost o se om det smakar nu när febern lägger sig lite en stund...
Usch för o va sjuk!!!!!!!
Speciellt jobbigt är det när liten är sjuk, han förstår ju inte o man kan inte göra så mkt mer än att finnas för honom....fast nu sitter han på golvet o leker med nått =)

Så nu vet ni att vi lever, har inte haft lust o blogga på ett par dagar...

Idag kommer Svesse hem oxxo, det är mys!

Puss heje

Kommentarer
Postat av: Zandra

ska ni tapetsera på min födelsedag va :-O Haha jag ska jobba tjoho ;-D men varför tapetserar ni redan? är det för besiktningen eller? Puss!

2009-02-20 @ 12:33:30
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0