Killar ibland alltså!

Ja, ibland blir man bara trött, nästan matt liksom...
Inget spec som hänt egentligen men jag förstår inte varför planering inte kan ingå i min sambos liv. Att berätta hur man tänkt göra med allt osv osv osv....det gäller det mesta!
Oftst får jag dra ur honom o hoppas att lyckas ställa de rätta o alla frågor så jag vet vad som gäller liksom....men det är ju inte alltid jag lyckas liksom....
Och då blir jag sådär trött.

Sen vet jag oxxo att det ärlångt ifrån alla killar som är så...men...min är sån...=)
Jaja...


Liam sover så gott i sin säng, femte natten i rad nu han somnar utan välling och utan att tvn är på i rummet. Han är SÅ duktig!
Lika bra att vänja av honom med att tvn står på snär han ska sova...o när vi ändå slutat med natt välling är det lika bra att göra allt på en gång. Har märkt av att han är så "pruttig" om nätterna o jag tror faktiskt det beror på att han äter så himla mycket! Så nu har jag sett till att ha äter middag sen, efter 18.00 iaf o sen inget mer...o han är inte vidare dödshungrig när han vaknar så jag tror han klarar av det alldeles utmärkt. Om han däremot äter middag vid 17 redan så ska han få en macka vid typ sju så han står sig på den =)
Lite mamma tankar bara sådär...;)

Nu ska jag läsa i min bok lite i väntan på att Carro slutar så ska jag o oliver gå o möta henne för lite socialt umgänge så här på kvälls kvisten, sånt är mysigt tycker jag!!!=D

puss heje

Kommentarer
Postat av: Emma

Så skönt att han somnar utan välling! Skönt o slippa det bestyret, liksom.. Vi äter också middag vid 18-tiden, o så frukost när eddie vaknar vilket vanligtvis är mellan 8-8,30 ungefär.



När somnar Liam om kvällarna?

2009-02-18 @ 15:59:32
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0