Hoppas det löst sig nu!

Jaa, det får vi verkligen hoppas...men Toobe o Zandra fick skriva papper idag o till dom sa peter att vi fick vår lägenhet. Danne ringde senare upp honom och då hade tanten i vår fyra försökt med en fuling o hoppades på att vi skulle velat ha toobe o zandras fyra ist!! Jag menar, hur korkad får man bli??!! Det kan väl inte hon hålla på o styra med heller!!!
Folk ibland asså!!!!
Men nu ska vi dit på tis o skriva kontrakt vi oxxo! Jag hade ju gärna set att vi åkt idag...men men...sen åker ju danne o jobbar imorn till fre....sen har han hemma jobb mån till ons o så ledig en vecka igen ;) så NU har jag faktiskt börjat packa =D
Var ju svin sugen o börja igår men det kändes ju helt meningslöst om vi nu inte skulle få lägenheten.....som vi ju nu ska....fast helt helt hundra är jag inte förrän vi sitter där o skriver pappren! Då kan jag pusta ut ordentligt!!!
Men hur va det Zandra Man ska glädja sig åt nyheten även om det går illa dagen därpå, det enda som hänt är att jag varit glad i onödan??!! =)

GRATTIS iaf till er Toobe o Zandra, det glömde jag bort att säga förut ;) blev så mkt där ett tag o jag var mest bara nervös att vi inte skulle få flytta =D snart grannar då liksom!!!=)

Fast ev ev ev får vi lite senare inflyttningsdatum än 1april för tydligen kanske dom skulle renovera i trean som tanten i fyran ska flytta till.......tycker inte det borde påverka oss, strultanten får väl bo i ett renoveringskaos, det får ju andra göra!!=)
Vi har ju fixat det så himla bra med allting med flytthjälp och ledighet o allt...okej vi kanske var för tidigt ute men va fan!! Vägrar ju vänta särskilt länge iaf!

Nu sätter jag loite fart igen!!

puss heje

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ni ska inte få flytta eran inflyttningsdatum bara för att hon strular! Har ni sagt den 1 april ska det va så! Ja tack. Grattis själva ;-D Ja precis, ta alltid ut glädjen i förskott det enda som kan hända är att du varit glad i o nödan ;-) (och planerat o så men det behöver man inte tänka högt :-D )



nu ska jag straxt åka o jobba! Puss

2009-02-17 @ 16:43:19
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0