Hämta lagad telefon

Japp, det är det som står på schemat idag...ut i snöyran liksom o in till stan så danne får ny mobil...sånt är ju alltid kul....min "gamla" svarta c90 som han ska ha, jag har ju den brons färgade...hoppas allt funkar som det ska bara!
Man vet ju aldrig =)

Liam o Danne följer med in oxxo, så rackarns tråkigt o åka själv liksom!!
Sen blir det väl o åka till garaget en sväng...så Liam får va i lastbilen en stund, men det beror sig på hur han mår....
Han är ju "typ feberfri" idag...o jättepigg....men är han trött efter bilfärden till stan åker väl han o jag hem....det är ju inte alltför ansträngande =)

Igår hade jag tw-demo hos Carro W o efteråt stannade jag o checkade elodifestivalen....tycker emd o bwo va bäst....lite otippat att bwo skulle ha en lugnare låt, dock gick dom ju inte direkt till finalen....
Men jag hoppas emd eller zelmerlöf vinner hela skiten...än så länge iaf---

Nu ska jag hoppa på min karl eller göra lite nytta ;)

puss heje *älskar MIN*

Kommentarer
Postat av: Becca

Hej vännen. nää ljuspartyt skulle vart ikväll, men blev inställt så ja åter kommer om datum o tid :-)

2009-02-22 @ 15:42:12
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0