Fy f*n vilken dag

Mer än så går jag inte in på det....inte just nu iaf, kanske senare



Men en parentes...

Jag satt här i godan ro vid datorn o helt plötsligt får jagh riktigt jävla ont i foten, jag hade precis förflyttat den bakåt så nått fastnar ju i strumpan!!
Näe, då var det en nåljävel!!!!! Den borrade sig in bra i min stackars lilla fot =( fick ju såklart ut den o kasta av strumpan för att inspektera.....men det blödde inte ens! Så det är inte ens synd om mig ;)

Men vilken jäkla tur att det var min fot den satt sig i o inte Liams!!!!! Usch o fy!!

Nu ska jag få i mig lite mat för första gången idag!

Sen blir det lite social snack liksom...

puss heje *älskar min son över verkligen ALLT annat*

Kommentarer
Postat av: Zandra

Det är lugnt ;-) Illa med nålen, men nee det är inte synd om dig om det inte blöder..hahah ;-) fast jag är helt fel person o säga det :-D Packat nått eller? :-D Puss!

2009-02-25 @ 19:16:48
Postat av: Emma

Usch, läskigt med nålen. :/



förresten.



"Din blogg har blivit rekommenderad att läsas i min blogg genom "Pay it forward - by blggers". Läs på min blogg vad denna bloggkedja handlar om och Du har nu fått äran att föra detta vidare på samma sätt!"

2009-02-26 @ 08:23:04
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0