Åka till Gotland då! Det ska jag göra

Jo så blir det nog imorn kväll...
Tänkte att det kunde ju vara kul o åka dit nån gång i livet oxxo liksom :)  
Nej så roligt är det faktiskt inte, inte roligt nånstans faktiskt...
Jag ska följa med en vän o hämta hem en hund hon sålt till ön. Den hunden har det nämligen inte bra, typ vanvård kallar vi bildade det. Går inte in på några detlajer, det är en mycket mycket lång historia. Men klart är iaf att hunden ska hem, imorn, eller rättare sagt lördag. Vi kommer ner på natten till lör o åker hem lör em...
Jag ska ju ha tupperware party på lör men det är flyttat till sön fm. Liam ska lämnas till farmor så hämtar Danne upp honom sen. Så allt är löst.

Så nu vet ni det!

Annars sitter jag o tittar på Sveriges värsta bilförare, och jag kan väl säga att det är ett par leenden som tittar fram. Så säger jag inget mer =)

Inväntar ett par telefonsamtal oxxo, från både Carro o Karin. Det är alltid höjdpunkten på kvällen när mina kära vänner, oavsett vilka och hur många, jag älskar det iaf!

Nu ringde Maria so I have to go!

puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0