Till Dig, Kicki. Du gravida i värmen =)

Jag jobbar....det gör jag, o jag älskar det!
Näe, jag älskar det inte varje dag! Men väldigt väldigt ofta!
Som dom flesta av er vet har jag mest jobbat 8-21 pass....så jag har inte haft nån vidare motivation att blogga...för när jag varit ledig har velat bara göra vad jag vill...o ja, det har vairt mkt o massa facebook =)
Visst har det hänt massor i sommar...det har det....

Danne hade 8 veckor ledigt...o det gick galant....fast han va nog bra trött på det sista veckan! Men nu är han igång igen =)

Liam har inte riktigt börjat dagis igen o imorn ska jag ringa Vc för han har massa utslag som kommer o går hela tiden o inte ger med sig.....hmm...

Det som sommaren har handlat allra mest om är Carro & Mattias bröllop...o svensexa/möhippa så klart =)
Allra bäst var att vi grundlurade Carro så jäkla jäkla stenhårt o dagen var skitrolig!!
I fredags gifte dom sig o det kunde inte ha blivit bättre helt enkelt!

Nu går jag mest o hoppas på att få fortsätta jobba......så mkt det bara går...
För jag TRIVS där jag är...
Ska även jobba på ett helt nytt ställe på fre, utan introduktion, men jag tror nog det ska gå bra ändå...även det som personlig assistent =)

Imorn är det jobb i boendet som gäller!!!

Blev en liten kort uppdatering men endock en update =)

Hoppas på bebis snart Kicki!!

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jippi... äntligen nått nytt och läsa... fatta att man e uttråkad eller nått =)... Hoppas på att nya jobbet/stället går/gick bra... skönt att ha nått att göra, saknar det...

2009-08-10 @ 11:08:14
URL: http://liten83.blogg.se/
Postat av: Stefan

Kolla vad som har hänt här. En uppdatering, inte illa. =) Skojar bara. Ha de bäst

2009-08-12 @ 21:04:56
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Becca

uppdateringar gillar vi!!

2009-08-12 @ 21:17:11
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0