Mitt varma stora tack <3

Är riktat till alla er där ute som skrivit, ringt o kramat mig.

Det betyder så otroligt mycket!! Verkligen!

Jag har berättat denna historia så oändligt många gånger nu men det tror jag bara är bra, ett sätt att bearbeta det hela...

Jag är så himla glad att vi klarat oss så jäkla bra ändå...visst, jag har ont i min nacke, idag på båda sidor, och armen är ännu inte som den ska..Och Liam mår bara bara bra! Det är det viktigaste!

Jag tar dgarna lite som dom kommer, men jag tycker verkligen inte om att vara själv, då kan det ganska fort komma jobbiga tankar...

Så jag vill rikta ett extra stort tack till alla ni mina närmsta som pratat med mig dagligen och hållt mig sällskap mina ensamma stunder på alla dess vis. Ni gör min dag så mkt ljusare!

Sen finns det ingen jag älskar här på jorden mer än Liam... det bara är så

puss hejE

*jag älskar dig oxxo Danne, fast du kommer som nr 2;)*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0