Min kladdiga älskade unge!

Idag har Veronica cyklat! Känn på den ni! =)
Först till dagis o sen vidare till skolan o det var inte alls särskilt jobbigt! Det får bli fler gånger!
Sen har jag nu fått låna snälla Carro o Svanas ena bil, helt suveränt snällt!!
Så imorn ska jag till försäkringsbolaget och visa upp bilstolen och förhoppningsvis få plocka ut en ny på en gång!
Och på ons ska jag o lillskit på 18års kalas. Min "lillkusin" tänkte bli "vuxen", herregud vad fort tiden går!!
 
Nacken känner jag fortfarande av till och från....men som sagt bättre....kan inte titta åt sidan för länge för då gör det ONT! Men det kommer väl går över snart, förhoppningsvis helt borta till helgen...

Nu har jag o sorken, efter cykeltur hem, lek på tomten o en liten snabbsväng hos Zandra o barnen, ätit potaismos o fiskpinnar, mkt gott och smidigt. Så nu är det potatoemos över hela ungen så det tänkta badet passar perfa!

Så nu är det badtajm!

Puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0