Mer update

Glömde juh säga att det är färdig tapetserat i både vardagsrum och vårt sovrum!! Data rummet är spacklat och skulle tapetserats idag men målarn liksom vände när han hörde om magsjukan...och jag förstår honom verkligen men händer det inget mer nu så ringer jag imorn o säger att det är fritt fram igen =) så sen är det bara hallen nv, trappen och hall öv kvar...ja, sen på tors ska Danne slipa o hänga tapeter i Liams rum...sen har vi köket kvar men det får vi ta lite senare när allt lugnat sig lite o vi har råd liksom....



Det var bara det =)

Kommentarer
Postat av: Zandra

ojdå magsjuka i allting :-S Illa :-/ Tur att du känner dig bättre iaf! Eran sovrumstapet va ju skitläcker!! Haha jaa det är bara o komma o kika på all oreda det lär bli ;-) Dom lär väl va igång rätt tidigt antar jag, Jag jobbar till 10 så jag slipper nog det värsta ;-) Haha lätt, du får medhåll av mig o jag av dig så är grabbarna knäckta sen när vi vill ha nått ;-D Puss!

2009-04-14 @ 16:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0