MÄTT!

Jovars, nyss hemkomna från Carro o Svana där vi tillbringat kvällen med grillning. Dock blev vi sena iväg (som vanligt) pga Danne, han skulle käka först (?!) o sen duscha han sviiin länge, iaf för o va kille. Men dit kom vi o mat åt vi. Och trevligt som vanligt såklart!!

För övrigt gick det helt suveränt på jobbet imorse...är mkt "stolt" att allt flöt så smidigt!! Så även om det kajkar nästa gång (på tis) så vet jag att det inte beror på mig personligen utan för att min brukare har en bad day helt enkelt!

Idag blev datarummet färdig tapetserat och förhoppningsvis börjar dom med hallen, trappen, hallen nästa vecka. Dom måste ju dock vara 2 eftersom det är så knepigt att tapetsera i trappen så därav att det kan bli lite förskjutet. Men det kan jag leva med, jag störs inte så värst mkt av just dom tapeterna. Dom värsta är dock kvar...i Liams rum, som är spacklat o jag hoppas VERKLIGEN det hängs tapeter där i helgen av min sambo. Och sen är det köket, dom är verkligen inte snygga nånstans alls!! Men det får som sagt bli när allt lugnat sig lite o vi fått in lite mer stålar att spendera =)
Det är ju liksom så himla himla mkt man vill köpa så här när man precis flyttat!!
Lycklig är jag iaf för mina fina utemöbler med snygga dynor som numera bor på min altan....Vg like =)=)=)

Nu svävar jag iväg!

So long soldiers!!

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: karin

Roligt att ni trivs ni i eran nya lya. Du är hjärtligt välkommen på besök. Inte bara du utan hela din familj faktiskt. Ha de gott

2009-04-16 @ 20:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0