Kolla in!

Jonaspeterson.com

Gå in där o kolla in hans bilder, sååå sjukt grym fotograf!!

Kommentarer
Postat av: knivlisa

Tack :)

2009-04-29 @ 12:38:27
URL: http://knivlisa.blogg.se/
Postat av: Zandra

haha jaa jag åkte ner till apoteket förut o kunde inte hitta en annan väg ut, så sa toobe men va fan du kan inte åka vilse, vi snackar om SÖRPING men jo!! Jag kan visst fan åka vilse jag kan absolut inte nått om sörping :-/ o här uppe ser ju allt typ likadant ut, jag hitta till er tackvare att jag såg saab kombin på eran plats ?! :-D Hahaha men går man utmed vägen så kanske det är lättare ;-) Åh prov, lycka till då :-D Jo men nu ska vi väl va ikväll tror jag? O svesse hade sagt nått om brunnen ikväll? Ha får se om grabbarna orkar gå...dom stora alltså :-P



Puss!

2009-04-30 @ 13:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0