Hur ska detta gå?

Ja
Igår ringde Danne o sa att han blev sen till fikat....för det brann uppe vid dockan där hans med flera andras garage är!!!
Ska det aldrig ta slut?????
Som "tur" var så blev garaget "bara" rökfyllt men brandkåren fick släckt på det innan det hann sprida sig genom väggen in till bilarna, sån jäkla tur då!
Men det känns som att oturen aldrig tar slut....vad kommer härnäst då??

Förutom att jag kommit underfund med att vi inte får pengar från försäkringskassan den här månaden....behöver jag säga mer än att det ställer till det riktigt jäkla ordentligt! Räkningarna är inga problem....men sen är det inte många korvören kvar....o vi har inte ens hunnit storhandla ännu!!!! *snyft*
Pkus att när jag skulle betala räkningarna igår kväll så funkade inte bankens hemsida så det GICK INTE!! Så jävla typiskt då! Blir ju liksom lite problematiskt eftersom Danne åkte imorse o jag behöver hans kontokort o grejjer...jaja, den delen löser sig väl alltid....men jobbigt är det iaf!!!

Nu är det bara en timme tills Liam ska va på dagis....så då tar vi silvriga faran o far neråt o sen trampar jag vidare till skolan...imorn lär jag väl vakna med träningsvärk eller nått =( men det är ju nyttigt att röra på sig så....

Nacken är bättre...det är morgnarna och kvällarna det känns mest...men nu är det nästan bara högra sidan av nacken o bara lite ner i axeln och skuldran...men men, känns gör det ju fortfarande....men men....

Fyllde i pappren till försäkringsbolaget igår iaf...så nu ska bara traktorföraren fylla i sin del också....dock har jag hört ryktesvägen att det kan bli lite svårt med det då han ligger på sjukhus. Inte pga olyckan utan något annat, men ingen vet vad. Hoppas inte det är allvarligt! Sen blir det ju extra krångel för oss men det är inga världsliga problem, hoppas som sagt inte han är alltför dålig bara. Han är väl inte min favorit i livet men jag önskar aldrig en anann människa olycka eller sjukdom!

Nu ska jag förbereda inför cykelturen till dagis/skola.

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: sanna

hej.. Dannes lillebror talade om vad som hänt.. läst och känner igen tankarna man får.. Tänk om.... Var rädda om er.. // fam . Jakobsson

2009-04-27 @ 12:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0