Här är jag nu...

Magsjukan drabbade mig inatt så natten och tidiga morgonen gick enbart ut på att försöka få tag i jobbet...jag skulle ju jobbat själv för första gången idag men inte då...så jäkla jäkla typiskt! Men men...
Underbara Carro kom med Olivia o hämtade min lilla plutt och hon kör hem honom efter kvällsmaten ikväll...jag skulle klara av att ha honom nu men dom hade så mysigt så då passar jag på att ta det extra lugnt då...börjar känna att jag vill ha i mig lite mat.....ORKA! Kan nån komma hit o smaska ihop nått gott?????

På tal om jobbet så ska jag jobba nästa tisdag och då hoppas jag innerligt att jag är frisk....men är det nått med Liam då så är Danne hemma då så det går ju ändå....

Ja, det är hans sista lediga vecka som börjar imorn... =( sen kommer han jobba hela veckorna fram till typ 8juni....då går han på semester i 4 veckor o sen direkt efter det har han pappa ledigt i 4 till...=) mest är det för att annars kommer inte jag kunna jobba kvällar o så...det ska bli riktigt skönt att han får vara hemma med Liam lite mer nu....eller, rättare sagt, mkt mer =) för Lillsork är ju ledig från dagis hela sommaren!!! =) men dom har ju kompisar båda två som oxxo är lediga hela sommaren så dom lär ju re sig...värr är det förr mig som ska jobba monsterpass typ hela sommaren...men men...jobb är jobb och vi måste ha pengarna =) ska bli skönt ändå, det är mest tråkigt när "alla andra" hittar på massa kul o jag inte kan följa med för att jag jobbar...men men....som sagt....bara gilla läget....

NU har jag gnällt klart!=) Det är kanon med jobb!!!!!!!!!

Nu måste jag vingla ut i köket, måste få lite ny energi i kroppen!!!

Puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0