Besked

Vad tycker jag om besked...
Oftast bra, jag vill ha besked om saker o ting så jag vet hur läget är....

Men idag, ganska nyligen, fick jag ett besked som gör att jag har ont i magen. Tankarna bara flyger omkring....det kanske inte alls är så....eller så är det så fast inte så illa......nått fel är de iaf...
Ska iväg sen när Danne kommer hem från jobbet, det känns bra. Fast jobbigt också, vet inte vilket skick situationen är i riktigt...
Vill inte skriva ut allt här, kan bara säga att det handlar inte om Danne o mig utan om en närstående....

Ni mina närmsta vet säkerligen snart iaf.......

Världen kan förändras så läskigt fort...i det här läget önskar jag att jag var liten och oförstående om allt ont som händer runt om en....
Tänker på min Liam, hur fel allt skulle bli.....

Men nu ska vi inte måla fan på väggen....det blir bra.....det måste bli bra....även om vägen dit är lång, jobbig o krånglig....så måste det bli bra.....

Ska lämna ner Oliver här strax så behöver jag inte bekymra mig för honom och att han är ensam hemma....

Nu ska jag fortsätta tänka....usch o fy!!

puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0