VAD gör jag vaken?

Ja det kan man ju fråga sig....har varit vaken sen typ kvart över sex...mitt barn fick tydligen en snilleblixt att han skulle gå upp tifigt idag....*surt*....men det kanske tyder på att han börjar må bättre så jag får väl se det så....

Idag var ju egentligen tanken att jag o Liam skulle åkt till stallet och kollat på hopptävling....men....det är snor kallt o jätte halt o inga vinterdäck....och det mest avgörande är att Liam absolut inte mår bra så dte är väl ingen hit o släpa ut honom o stå i kylan i två timmar....så vad han o jag ska göra har jag inte en aning om....Danne ska ju till gargaet hela dan så det blir lite segt idag känns det som...speciellt när man börjar dagen så tidigt...=(

Och ingen har uppdaterat sina bloggar heller....typiskt...inget o läsa ens en gång...=(....men jag var ju inne halv sent igårkväll o tidigt nu på morgonen så det är väl inte så konstigt om ingen hunnit printa...men ändå =0)

Okej, nu sitter Liam på en ratt så den tjuter som en polisbil KONSTANT....härligt med barn ;0)

Ja, dom som inte varit inne o läst lär ju ha några inlägg o titta igenom här nu...fast bilderna går ju fort e klart....

Nähä, joina sonen på golvet en stund då.....invänta min pigghet =)

Hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0