Sviiin kallt ute!

Japp, det var det när jag, Carro, Alvin o Liam var ute o lekte i en lekpark alldeles nyligen.... Lillsorken provade sin overall för första gången...o ja...den var stor m´som ett hus, kunde knappt gå i den lilla michelingubben =) men han höll sig ju varm iaf...dom gunga o allt möjligt men Liam är en aning känslig nu när han är förkyld så han blev ledsen när han trilla o inte kom upp igen =) men söt som socker var han =) O Alvin sötast ville följa med när vi skulle gå hem...eller han ville nog följa med Liam hem rättare sagt =0) Men vi ska ju snart dit igen...jag behöver duscha men ser inte fram emot o gå ut i kylan igen i blött hår....får se hur jag gör...kanske skippar det-....
Så får vi se om jag kommer hem korthårig då....hehe....=)

Annars väntar jag på att Karin ska komma och ta lite välling till Albin.....

Sen väntar jag väl även på att Danne o Mattias ska bli klara i garaget så då kommer hem nån gång så vi kan gå o vara sällskapliga med familjen Willnäs/Frank =) Igen dårå =0)

Nu somnade nog gossen oxxo...skönt för han....lillplutten, inte kul alls när man är super hes o grejjer!!

Men nu gick jag!!

Happy Hallowen!!

PuppHej

Kommentarer
Postat av: Carro

Klippningen ja för helvete! varför sa du inget?? Ja glömde ju totaaalt bort d.. Me va fan vi får köra nån dag i veckan eller nått då? Ja kan ju komma bort te dig o Liam typ;)

2008-11-02 @ 19:02:01
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0