Njahopp

Ännu en dag till ända...sjukt vad fort tiden går egentligen.....hmm....
Liam gjorde succé i sin mammas ögon imorse o sov till 08.40...mkt skönt! Så vi satt o åt frulle när Carro kom på besök....oerhört trevligt som vanligt!! Tessan kom in o visa upp grymt söta chihuahua valpen "Tage" dom är typ hundvakt, eller nått...=) han ska säljas det har bara inte riktigt blivit så =)
Sen sov Liam o så vaknade han o vi åt lunch.....sen gjorde jag ÄNTLIGEN klart kalendrarna och skickade iväg beställningen så inom 10 dagar kommer dom hem...alla åtta =) blir finfina julklappar =)
Liam är INTE på humör...det började igår och har fortsatt idag...ena sekunden som en solstråle och nästa som ett åskmoln med vibrerande blixt...herregud vad arg han blir...tror nog att det är ännu fler kindtänder på G så det är nog därför humöret dalar...han somnade iaf strax efter sju...som en liten stock, åt sin välling o stoppade in nappen o sen sov han....skönt för honom....hoppas han inte blir "sämre" eller vad man ska säga...han ska ju sova hos farmor i helgen så då är det ju kul om han är pigg liksom....Anledningen till det är att Danne ska iväg på firma fest o jag ska till en annan "respektive" (fest utan respektive dårå) så då är det kul o umgås utan barn ibland liksom...sen ska jag även in o hämta mimnst 2 fylltrattar på natten sen....så därav barnvakten oxxo....kommer vara sjukt mkt alkohol intag med garanti så det blir nog kul o få hem dom då....höhö...*herregud*...men vad gör man inte för sin älskling =0)

Middag åt vi för övrigt inne hos grannarna idag, pannkakor blev det *mumma*...sen in igen med tjurig unge....=)

Nu fanns det väl inte mer o printa då antar jag....

Jo, jag ÄLSKAR min mamma. Hon är verkligen världens bästa alla gånger. Tänk vilken tur jag har som har en sån mamma!! O pappa är också suverän!!!!

Men nu gick jag o glodde på tvn (för jag har faktiskt ängt färdigt all jävla tvätt!!Woho!)

Puss o heje

Kommentarer
Postat av: sanna

Tjena bönan.. Läser din blogg och ser den goa ungen framför mig när jag läser.. han var ju så otroligt mysig på paintballen och det var såååå längesen.. // Kram Sanna

2008-11-14 @ 07:41:59
URL: http://wwww.metrobloggen.se/sellami
Postat av: Annelie

Åhh vad kul jag visste inte att du hade blogg, då länkar ja dig också:P Puss

2008-11-14 @ 13:02:22
URL: http://whataboutnellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0