Men hallå??

Jaaaaaa....jag är uttråkad!!!Minsann!!!!!
danne åkte nyss....men det hjälper ju liksom inte.....jag har ju lika lite o göra för det. Skulle kunna städa (of course) men jag känner inte för det och Liam är inte alls på topp så han lär bara komma o  gråta efter mig när jag springer runt...så det är ingen bra idé. Nu har han faktiskt fått lite panodil, får se om trycket i munnen släpper nu...så kanske han blir lite gladare....
Men han har ingen feber iaf....så vi kanske tråcklar på honom overallen för första gången (!) och åker upp till garaget vi oxxo en liten sväng bara för att komma ut o göra nånting....dessutom glömde danne en nyckel som han ska lämna så då kan vi ju ha ett ärende oxxo =)

För övrigt tänker jag på en utav mina Carrosar.... Svanas carro....han ringde o sa att han blir sen till garaget för carros pappa har fått hjärtinfarkt så hon ska in till sjukhuset och det blir lite styr med barn osv....stackarna, till råga på allt så är hennes mamma svårt sjuk också...och hon går på kryckor pga ett knä som hoppat ur led....allt på en gång.... känner så för dom...=(
Hoppas nu att hennes pappa klarar sig!!!!! Håller tummarna för dom allihopa!!

Nähä, nu gick jag väl ett tag igen då......och alla mina bloggar som jag läser står still idag....=( går in alldeles för ofta för mitt eget bästa tror jag-....*skaffa dig ett liv kvinna*....;0)

good bye again!

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha! Du får kommentera hur mycke du vill:D Min son sover som en stock nu:D Ska göra pannkakor åt han sen när han vaknar så han oxå får nått i magen. Ikväll blir d hamburgare sa Mattias förut oxå. Så ni vet d:D Me vi syns sen då;)

2008-11-01 @ 13:29:33
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0