Ljusparty

Japp, det hade jag igår!! Var mkt trevligt och många jättefina inköp!! Själv köpte jag en urläcker vit grej som ser ut som en lampa men man ska ju ha ljus i den då, men den var nedsatt och endast för värdinnan så jag blev ju lycklig förstås...och så köpte jag två vinglas med röd gelé i som doftar toskanska vingårdar *mumma* och dom lyser superfint!! Sen handlade alla så bra så jag fick 640kroonor och välja för i katalogen....då köpte jag lite votivljus och så köpte jag den stora fina elefanten som i vanliga fall kostar över 500kronor!!Och jag har velat ha den jättelänge och nu fick jag den alldeles gratis!!!! Det är bra det!!!! Ska bara hitta en plats för den sen när den kommer....hmmm......
Men  igår var det för övrigt lite mkt så därav den dåliga uppdateringen.....
Men nu på morgonen kom Karin hit en snabbis och sen gick hon in till grannen och gjorde naglar, så då var jag ju såklart tvungen o sällskapa dom =) Sen stack Thererse o hämtade ljusgrjjerna från hennes party (det är mkt nu=) så idag fick jag hem min kindness-ängel....och det är verkligen underbart fin!!! Så nu har jag möblerat om lite på hyllorna så den har fått sin egen speciella plats, bredvis bilder på Liam, så kan man kalla den för hans skyddsängel....jaja, nog pratat om det...
Danne är i garaget med Mattias, dom skulle lägga om däck så Mattias kunde få på vinterdäck....det är bra skit....=)
sen sa Danne (?!!) att han kanske skulle ta med sig en kärra hem så vi kunde rensa i förrådet!!!!! Kors i krösamoset!!!!!! Ska bli spännande och se om det blir så, hoppas det!! Men, man ska inte ropa hej än kan man väl säga....det har ju hänt förut att lusten så att säga gått ur honom...hmm...
Men det skulle passa utmärkt för jag är på plock och pill humör...även kasta grejjer humör =) så jag har styrt lite här hemma nu ju och evt du vad Carro???Jag har tänt ljus oxxo!!!!hahaha tänkte bränna ut dom som är i så jag kan byta doft...men det luktar massa mumma här i vardagsrummet!!!=)

Men på tal om ingenting....jag har haft känslan av att det typ suttit nått på sniskan i halsen sen i lördags....igår var jag röd i halsen och imorse vaknade jag med halsont!! Jävla skit rent ut sagt! Orka bli sjuk nu, INTE!!! Hoppas det bara blir lite halsont och sen är det bra....Danne åker ju liksom o jobbar imorn igen så då har jag verklgen inte lust o va sjuk, plus att jag ska ha trevligt i helgen!!!

Näpp, nu ska jag passa på o styra lite mer medan sorken sover =)

Puss o heje

Kommentarer
Postat av: Carro

Fan nu glömde ju ja blogga om ljuspartyt ju:D Hinner nog d innan ja drar te jobbet iafs;) Klockrent att du tände ljusen då:D Haha! vA PÅ TIDEN vg. sPECIELLT NÄR DU HAR 700 LJUS O SEN BESTÄLT MER;P Ok ja kom åt caps nu me ja pallar inte ändra texten så du får helt enkelt ta d:D Nu ska ja skriva om ljuspartyt;) Puss!

2008-11-11 @ 13:44:11
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: jossan

Du skrev att karin skulle göra naglar hos en granne.. vad för naglar? går o gör gelé naglar själv nämligen. hoppas på svar..

2008-11-12 @ 00:21:21
Postat av: Zandra

åh förlåt!!! Missa totalt o svara att jag inte kunde för jag jobba natt, o sen glömde jag då oxå att be dig beställa ljus ju :-( Mina luktar så jäkla gott så jag kräks :-D Haha fan då... Hoppas ni har det bra! kram

2008-11-12 @ 11:52:42
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hallon/timjan har jag...du då? Kram

2008-11-12 @ 15:35:54
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0