Lek, bad o tandborstning =)

Japp, har hittat tillbaka till min fotomani tror jag =)
Tog typ 54 bilder inom en timme.....så nu skulle jag välja ett par o lägga upp här....yeah right...jag är verkligen sämst på o välja bara några.....så nu lägger jag ut några fler så att säga....








Japp, orkar inte riktigt styra med text till alla bilderna men det börjar iaf med att han knallar runt o tuggar skor i sin "handduks-blöja" =) sen är han väldans förväntansfull vid badkaret och sen är det han bland alla bubblor.....så mkt skum som möjligt liksom =)
Åh så avslutades det med tandborstning....när han får borsta själv på slutet är det massa kul o så måste han ju vända den åt fel håll o styra o ställa....Men, jag tycker han är söt i varje fall *man är väl stolt mamma liksom* =)=)

Nu ska jag gå in o lägga ner honom igen, hör hur han står o babblar massa i sin säng, o nu är Carro på g oxxo =)=)

Hej Hejee

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahahah! älskar bilderna på han i badkaret när han verkligen e TÄCKT me skum:D haha! Klockrent:D Hur känns håret idag då? vart e bilden;p

2008-11-04 @ 10:32:09
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Karin

Alltså VG... jag kan nästan lova att vi har världens underbaraste ungar =)

2008-11-04 @ 12:26:41
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0