Lååång helg

Ja det måste jag ändå såga att det varit....vi har typ bara varit hemma så det är väl därför den kännts så lång, o inte för att det gör nått =)
Vi har ju haft besök av vår norrländska hela helgen igen =) eller, inte hela helgen han har ju varit på dejt oxxo ;) roligt!!
Annars har det blivit en hel del rockband i helgen och letande i frysen efter vad man vill äta....hehe....men idag har jag o min lilla familj varit o storhandlat SÅÅÅÅ skönt måste jag säga!!! Köpte bara massa mat så nu borde vi klara oss ett tag =)

Vinterdäcken sitter på bilen nu i varje fall, kan ju vara bra o ha nu när vår värld är vit =) men det är rätt fint tycker jag allt.....fast med det vita komme rolyckorna........
Så jag är glad att du mår bra Ida, usch o fy....förbannade hjort o stå ivägen när du kommer o glider på isgata....men som sagt, skönt att allt är bra med dig!!!

Är inte så jätte sugen på o skriva idag känner jag....har mått lite konstigt hela em....åt knappt ingen mat o mådde bara pytomn, gick o la mig 1½ timme o sov.....men det är säkert bara för att tant röd är i antågande....då kan jag få vilka konstiga symtom som helst =)

Men nu ska jag chilla lite, läsa lite, o lyssna när sambon spelar trummor, hans nya favvo grej =)
Se om Carro ringer sen oxxo, alltid lika trevligt =)=)=)=)=)

Puss heje


Kommentarer
Postat av: Carro

Du e så himla söt:) Läste precis din kommentar nu:) Tycker om o umgås me dig/er oxå. Känns bra att vi har "hittat varandra" Speciellt eftersom Svesse o Mattias går så bra ihop oxå. Fast inte för att d spelar mig nån roll så, eftersom ja tycker om dig ändå:D me du fattar va ja menar;) La nyss på i telen me dig, me vi hörs imon på förmiddagen nån gång. Sov så gott nu. Pussiar från oss!

2008-11-24 @ 23:17:16
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0