Ha, jag klippte mig igår!

Eller, inte jag bokstavligt utan Carro då förstås =)
O jag har aldrig haft så kort som jag har nu, inte sen jag va liten iaf ;)
Så skulle det ju läggas ut lite kort oxxo då, så jag har försökt lite då.....

Så här är jag dårå i lite profil, får bjuda på det =)


Jag är verkligen usel på att ta kort på mig själv bakrifrån men ni ser ju kanske skapligt ändå =)


Imosre hade jag luggen uppsatt med spännen, ursäktar mig med att jag är trött när kortet togs =)=) sen kom det en liten kille och ville vara med =)


Herregud vad jag behöver sola!!!! Speciellt om jag ska färga mig mörk oxxo.....som jag ju vill göra....



Men ett stort tack till Carro då, för idag är jag riktigt nöjd, det var jag igår kväll när det var klart vid 23.00 oxxo men nu har jag liksom vant mig oxxo =)


Dagen idag har gått förvånandsvärt fort....Liam vaknade kvart i sju *snark* men vi gick väl upp närmare halv åtta....Carro o jag har ju en tendens o prata i evigheter så jag tror hon gick vid typ kvart över ett =) så då var det bara o kasta sig i sängen...därav min trötthet =)
Så upp o käka frulle och styra med lite....så vid strax före halv tio skulle jag bara gå på toa så skulle jag o Liam gå o lägga oss igen....men då lyckades min lilla marodör o klämma två små fingrar i toa dörren.......AJ......han blev ju såklart jätteledsen, ocxh jag vet ju själv hur ont det gör...Men han fick sin tandborste så gick det över (?) men han fick ju märken så klart... Och jag VET att det är slapphänthet från mig o Danne för han får ju egentligen inte leka med dörren, men så tar man inte alltid med honom in på toaletten och då sitter han o öppnar o stänger den dörren, för det tycker han är skitkul....men jag har egentligen bara väntat på den här dagen....Nu blev det ju inte alls farligt men det kunde varit värre.....så nu är det sten hårt, inget mer dörr lekande....usch, sämsta samvetet har jag *bad mummy* =(
Jaa, hoppas det aldrig händer igen, eller, jag ska se till att det inte händer igen....

Men, då gick vi iaf o la oss och sov bort smärtan i två timmar o en kvart, det var grymt skönt =)=) för ni som vet så sover ju Liam annars bara en halv timme åt gången o så tre gånger om dan...men nu för tredje dagen har han bara sovit två gånger o mkt länge...och det är jag enormt glad för =) så nu var han trött igen så han ligger/sitter där inne o pysslar med gosedjur o filtar. Sen somnar han bara mitt uppe i allt =) min mysis.... För övrigt har han blivit så kramig, så fort jag sätter mig på golvet så kommer han "springandes" mer tultande kanske....men kastar sig i famnen o gosar *I love it* och så ska han typ luta sig emot mig hela tiden...vet inte riktigt vad det är han gör....och igår när han sovit på em ville han inte gå ner på golvet när jag skulle laga mat....så då stod han och verkligen kramade mitt ben och lutade kinden emot....hur söt är han inte dårå??? Och så känner man sig sämst när man måste flytta på sig eftersom jag höll på med maten...
Ja, blev massa bebis skriverier, men idag har det ju bara varit han o jag =)
Får se om vi kanske kanske går ut en stund efter maten....han tröttnar ganska fort, lite för liten för att uppskatta leksakerna i lekparken tror jag....men annars får vi väl hitta på något extra kul här hemma ist....

På tal om nått annat så tycker jag det varit hemskt mkt dimma HELA dagen! Why oh Why??

Sen ikväll kommer min bästa Karin hit o sällskapar denna galna kvinna =) hon skulle ta in lite hästar och sen komma hit, ska bli mkt trevligt!! Så sällan hon o jag umgås utan barn. För Albin stannar ju hemma o Liam kommer ju somna sen.....så det har jag sett fram emot hela dagen =)=)

På tal om mat....VAD ska jag laga för nått idag???? Tänkte laga det så vi äter när Liam vaknar....och min matlagningsmotivation är helt o hållet bortblåst!!!! Skittrist!! Blir väl nått med den förbaskade köttfärsen *som vanligt*

Nähä, röja lite när lillskit vilar....det är helt otroligt hur mkt han kan stöka ner...det blir värre o värre för varje dag tror jag =) har verkligen börjat släpa runt på allt i hela lägenhetn, okej, nu är inte dne så stor men ändå. Det är grejjer över överallt!! Och så mkt leksaker har han inte....blir grant det här när han får mer när han fyller....bara o plocka bort alla bebisgrejjer då...för jag antar att det är typ sånt han har kvar nu.....blir nog supergrejt!!

Nu gick jag o städa och gnällde in i frysen för o hitta nått ätbart!!

tack igen till Carro!! =)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Zandra

åh va snyggt det blev!!! Jättefint! :-D

2008-11-04 @ 18:10:58
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: Emma

håret blev jättefint, o jag tycker färgen ser fin ut också? :) modigt o klippa av det låånga håret, jag har varit lite skraj när det gäller sånt själv. Mitt misstag var ju att jag lät min syster klippa mig i våras, o hon har aldrig klippt någon öht. behöver jag säga att det inte blev så snyggt..? ;) tvingades klippa av en rejäl bit hos frisören sen för o rädda det som räddas kunde, haha. :P

2008-11-04 @ 19:10:15
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: Idan

Jättefint älskade vännen<3

2008-11-04 @ 19:43:16
URL: http://turbotuttan.blogg.se/
Postat av: Malin

Jätte fint! Vilken förändring. Men du blev jätte fin VG! Kram

2008-11-05 @ 12:35:48
URL: http://titansmatte.blogg.se/
Postat av: Carro

Varsågod o du e verkligen super fin. Den frisyren passa dig verkligen!! Ja e grym;p Haha! Syns o hörs;) Puss puss..

2008-11-05 @ 19:42:08
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0