Glömde juh

Glömde ju skriva att vi hade det skitroligt i lördags...När grabbarna äntligen kommit hem från das garage så stack vi upp till carro o thias o köka pizza =) och spela buzz o grabbarna drack öl....Jag o Carro gadda iihop oss o dom två gadda ihop sig....
Men på ett bra sätt.....eller nått ;o)
Blev hemgång runt halv två så det var jätte jätte skönt att det var just jag som hade sovmorgon igår morse =)=)

Så, nu har jag skrivit det oxxo =)

Så tack carro o Mattias för en superkväll!!!


****bollar i snöre på badrumskrokar**** =)=)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahhahahah! Dissa min mamma bara gör d:D Nee me vi hade jävligt kul asså:D Kul när dom andra 2 blev lite fulla me,. I visa lägen sen va ju dom (Mattias menar ja nu) cp i vissa lägen. Pratar om mitt "knivkast" :D Me kul hade vi iaf:D Hörs sen;)

2008-11-03 @ 13:57:57
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0