2timmar42minuter

Så länge pratade jag i telefon igårkväll med Carro =) därav att det inte kom nått mer blogginlägg....=)
Det är lustigt hur man kan ha så mkt o prata om....eller...allt o ingenting så att säga...=)

Och så måste jag ju dementera mitt förra inlägg en hel del...det var ju inte riktigt som jag skrev...
Danne skulle inte byta till vinterdäck på lastbilen, utan han hade menat på våran bil....däremot skulle han byta 1 däck på släpet som var trasigt...men det blev ett gäng missförstånd fram o tillbaka innan allt blev rätt.
Sen vart det stressigt o grejjer o massa bilar i garaget så det blev inga vinterdäck på v70n iaf....men jag får väl stanna hemma om det är för halt ;) bara ons som är tråkigt om jag inte kommer iväg....men det löser sig nog...

Idag då............MÅSTE gå ner och lämna tillbaka mappen......till dagiset alltså, jag fattar inte varför det känns jobbigt för....det är ju bara o göra!!! Dom kommer ju inte o bli sura, bara löjligt att jag dragit ut på det....men i torsdags hann jag inte o i fredags kom jeg hem efter stängning.......men ändå!! Så jäkla irriterande att jag gör så här...*suck*..men det är sista dagen o lämna tillbaka den imorgon och jag tänker INTE komma med en sista dan......jaja, ska duscha o Liam ska sova så riktigt än blir det inte, går väl ner runt ett eller så.....Får jag se om vi stannar och leker en liten stund eller om jag lämnar och drar ;0)

Men så fort tiden går då för övrigt.......Liam blir ju 11månader den 15 november....då är det ju inte särskilt långt kvar till 1år....och då händer så himla mkt...jag skulle kunna vara mamamledig ett halvår till känns det som =) förstår inte hur jag ska kunna lämna sorken på dagis...visserligen bara några timmar om dan men ändå...han är ju så liten! Och vad ska jag göra då????? Söka jobb förslagsvis....hmpf....Ingen som har ett jobb på lager mitt i denna lågkonjuktur????!!!!
Usch, hatar det där med jobb osv....blir lite lätt tokig...vet inte vad jag ska ta mig till riktigt.....MEN nu ska jag inte gräva ner mig!!

Gå och duscha då kanske.....får vi se om jag får besök ikväll då ;););) cut cut cut

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahah! Ja sjukt att d blev så länge som d blev.. Me hade la mycke o snacka om helt enkelt:D Tror ja kommer ikväll för Eva sa att den här sprutan oftast ger utslag efter en vecka i feber o utslag. Me ja skickar mess sen;)

2008-11-03 @ 13:56:20
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0