Ny personlig favorit!!

Oh yes idag har jag fått en ny mobil telefon!!=) kalla mig prylnörd men jag älskar nya grejjer. O jaa, jag är barnsligt förtjust i paket =)
Det var Danne som fick ny mobil genom 3 och han som bara är världens snällaste så han gav den till mig =)=)=)
Visserligen pratar jag mkt mer i min 3telefon än vad han gör eftersom han har sin jobb telefon....men ändå =) han har inte kallat det för för tidig julklapp men jag tycker nog att det ska räknas som det :0)
Så bejb, jag älskar dig =) du gjorde mig väldigt glad när jag var på pissigt humör av flera orsaker!
Bla så är jag inte så super glad nu ikväll pga att jag har fått grymt ont i huvudet IGEN! Hade lite känningar imorse fortfarande sen igår men då hjälpte det med ipren...sen på em när jag, Liam o Oliver for från våra bästa Karin o Albin som vi våldgästade kvart i nio imorse, så kände jag hur det kom krypande....=/ det hela blev bara värre och värre....så när vi kommit hem tog jag en starkare tablett men det hjälpte inte ett skit....smärtan kommer från nacken och jag är spänd som f*n och jag masserar o trycker o har mig men det är världens tyrck i huvudet....NU äntligen, nästan en timme efter tabletten känner jag att det börjat klinga av....*SKÖNT* så då kände jag att jag ville berätta för världen om min nya älsklingssak =) hehe

För övrigt har jag en grymt go unge...o det har Karin oxxo, fotade och filmade idag när som snackade med varandra och skrattade med varandra...dom är verkligen hur söta som helst. Finast i världen!!! =) eller vad säger du ali baba??? haha :)
Ja nu ska jag inte glömma gulle tjejjen Tuva, Lindas gryn, hon är oxxo super söt och nu är hon så glad o flinar hela tiden...mest åt mig of course höhö =) näevars =)

Tar visst lite tid o skriva nu....tittar på Greys Anatmoy....det är bra fast jag har inte följt pålänge nu, glömmer alltid bort alla bra program nu för tiden, ja alltså sen vi fick Liam, liksom inte så viktigt längre =)
Ja just det, när jag hämtat Danne åkte vi till rusta o shoppade massa nytt till balkongen, det blev typ is-tappar som ska hänga under "granbarret" på räcket och sen ville Danne ha blå slang...med ljus i som är blåa då försås...hmm...det där lät ju lite konstigt...jaja =) det ska vi iaf sätta upp utmed balkongdörren och runt fönsterkarmen då....och sen en snöflinga som vi ska sätta upp på ena väggen...han ville "piffa tilldet lite" som han uttryckte det....haha sötast =)
Näe, nu ska jag läsa lite bloggar så jag inte kommer efter lika mkt igen...blir så jobbigt o läsa över 100inlägg på en gång...=)

puss heje *älskar mina*

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, jaa, mer prylar åt folket ! :D men nejnejnej - det är INTE en för tidig julklapp från Danne - det är en helt vanlig present. Till jul får man önska sig nåt mer, hihi. :P

2008-12-05 @ 20:10:57
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0