Usch o fy :(

http://feie.tkphotography.se/Victors-Film.WMV

Orkade inte leta reda på hur man länkar men kopiera adressen... Herregud så hemskt :(

Tårarna bara rann, vilken enorm sorg....

Jag associerar så mkt till min egen familj...
Mamman är ungefär lika gammal som jag o pappan i Dannes ålder.... Pojken var bara månader äldre än Liam...
Det är så fruktansvärt fruktansvärt orättvist HEMSKT!!!!
Va har ett litet barn gjort för ont??!!??!!??!!

Nu har de fått ett till barn, en liten söt tjejja som heter Wilma.... Det är nog bra, hon lättar deras liv...men fy så rädd jag skulle vara att behöva uppleva samma sorg igen.....


Jaja, det här var ingen stämningshöjare så här dan innan midsommarafton direkt...

Men såna här saker påminner mig om hur älskvärt det där lilla livet som sover tryggt i sin säng här hemma faktiskt är.
Jag påminns att vårda de jag älskar...
Påminns om att inte ta något för givet...

Men ack ack ack så lätt man gör det, dagarna bara rullar på och man vill inte tänka på allt hemskt som kan hända...

Man kan inte tänka på det jämt heller.... men ibland, som ikväll, är det värt sååå otroligt mkt att kunna gå upp och pussa på min prins o bara sitta o titta när han sover...

Som jag älskar honom!



//Allas er egen Vg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0