Joråsåatte...

Jovisst, det blev en del packat *pjuhh* känns riktigt skönt för nu kommer veckorna springa iväg o vi har ju bara 2 på oss ;)

Nått märkligt hände i fredags.....ödet? Jag VET att jag såg rätt---- tänkte ju på det häromdagen....märklig slump skulle jag vilja påstå....


Jag är inte trött....måste sova, klockan är redan halv tolv, jobb imorn liksom....

Fira mormor på tis med!! *icke glömma nu!*


Btw kompisar, ja kan inte svar på kommentarer, alltså, jag vet inte hur man gör :P

Någon bright polers där ute som vet hur jag gör???

Iaf läser jag dom och blir alltid lika glad!!! :D

Nääää, nu drar jag...hoppa lite i sängen så inte Danne kan sova kanske??!! Det tål att tänkas på!!=)

Puss hejE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0