Gör jag nått annat?

Än packar???????????

jorå, det gör jag. Fast jag har bara dåligt samvete hela tiden för att jag BORDE packa....mmm jaja

Älskade lilla mamma var ju här o hjälpte mig så jag fick lite fart
Men jag har ju satans ont asså....jävla skit är det faktiskt!!
Men det är bara att bita ihop...

Stod ju ut i en herrans massa timmar på bion igår,...men det var det värt (nästan iaf) =)
Fast eclipse va ju braa,förutom det gamka vanliga då att dom hoppar så förbannat mkt....

Men allt för Edward vet nui ;););););) vi o fjortisarna! :D

fast nu är det legitimt att slagga.....snart TORSDAG!!! Hoppas klockjävel springer fram till 14.00 =)

då mitt herrskap smäller det!!!!!!!!!!!!!!!!1

Var en snabbis i huset idag o skrev på en grej, o den älskade rutschkanan är kvar!!!!!!!!!!1 Lycka för Liam o alla hans goa vänner!!!!!

Ringa Maria ska jag en snabbis o sen....das bäddos!!!

Puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0