Fredag kväll...

När jag för EN GÅNGS SKULL hade tänkt titta på så sak det låta...ja men nej då visar dom bara från konserthuset i stockholm där just nu massa "viktiga" personer står upp och klappar händerna till roxette....

Jaja...

Hämtade upp mamma i stan idag, hon har nu officiellt ledigt i 8 veckor =)

Var på maxi o kutade efter ligist Liam som var lycklig att blivit utsläppt efter sin feber....hehe

Jaa, de blev några inköp iaf *tack mamma*

Ner till föräldrahemmet, åt SVENSKA jordgubbar med sötad grädde *musmumsmums*

Ute o lekte med Liam, lade pussel....

Tittade lite på inför konserten...mamma ni vet ;)

Mot sörping, svängde förbi hemköp....

Hem, lägga Liam till pippi

Prata lite telfon...

Och lik förbaskat så GLOR JAG JUH på den däringa bröllopskonserten....

liiiiiiiiiiiiiite dum i huvudet jag vet =)

Nu ska jag försöka trakassera nån o sen blir det väl sängen, är ju ensam då Danne kört gocark o grillar med jobbet...

Men imorn.....packar jag :)

Förhoppingsvis :)

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Emma

men lilla vän, så ska det låta hade säsongsavslutning för flera veckor sen! ;)

2010-06-19 @ 09:02:28
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0