Ojojojoj ja =)

Jag, VI, bor i ett K A O S!!!




Totalt, kaos!


Men, igår fick jag hjälp av sötaste Maria att börja måla Liams rum!!
Det blev grundat, taket målat och en omgång grön färg på väggarna!!!!

Så alldeles strax, typ NU, ska jag ge mig i kast med färgen igen!

Det blir grönt en gång till, svart på "fönsterväggen", listerna ska bli vita och garderobsdörrarna vitare =)

Igr inhandlades allting, inkl golvet så det ska börjas läggas imorn eller tors. Imorn sover ju lilleman hemma så då får han antagligen sova i vår säng....

Jag måste försöka rota fram köket oxxo...på allvar....som det är nu kan jag knappast varken laga nån mat eller äta den där.....

Men det känns skitskönt att jag nu äntligen börjat iaf.... sen måste altanen bort innan lör...

Och sista i lägenhetn tömmas o frysen avfrostas senast imorn...städning på tors ;) Grymt skönt att slippa den som sagt :D

Men nu vrider jag upp volymen och går in för att få mer färg under fötterna =D

Puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0