Sleeping time!

Ja jag skulle väl tro det. Danne ligger o snarkar på soffan =) as usual ;)
Har haft en himla trevlig kväll nere på sörping med grymt god mat o god dricka, skratt o mysiga promenader.
När vi kom hem stog Zandra o Toobe o vänta så dom kom med in på dooleys =)
Kvällen avslutades i soffan på värdigt vis ;);)

Så nu ska jag se om jag får med mig karln upp eller om han får upptäcka hur ensam soffan är när han vaknar nån gång mitt i natten o undrar var han är =D

Nu riktigt HÖR jag hur sängen ropar på mig!!

Hoppas ni haft en härlig lördag där ute för det har jag!!!

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Stefan

Det förstod jag faktiskt. Var lite dryg bara.

2009-05-31 @ 09:47:15
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0