Oh yes!

Klar med engelska arbetet!1
Känn på den ni!!!

Kom precis på att jag måste skriva ditt källorna...äh, hur enkelt som helst!
Så jävla skönt o slippa springa (okej springa va en överdrift så det heter duga men gå då) o tänka på arbetet hela tiden...
Räcker med det och redovisningen av det, muntligt, plus att sista delen av nationella provet är på tors.....sen är det boken oxxo....o så måste jag hinna sista avsnittet i datan på typ 2-3veckor.....ujja va bra det blir!!!
Nu ska jag inte tänka skolan förrän ons morgon har jag bestämt mig för!!
Det här blev ju alldeles lagom klart i tid för att hämta Liam här vart efter! Suveränt!
Sen blir det väl "the playpark" nån timme eller så innan det är dags att laga krubb till kvällen....i min ensamhet....*saknar mitt vuxna sällskap*....så vi inväntar fredagen då!!!

Fast imorn ska jag faktiskt på styrelsemöte på kvällen så Liam somnar hos mormor o morfar o jag kommer dit sen...blir ganska lagom sådär...tidig ons morgon dock men vafasen...får ju sällskap ju!!


*jätteonödigt pladder som forsar från mig!!*


nu gick jag!!

puss hejE

Kommentarer
Postat av: Becca

du är duktig du som går i skolan tycker jag



mår ni bra annars?

2009-05-05 @ 20:50:16
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0