Komplettering

Det är väl vad denna dag ska ägnas åt...verkstadsarbete så det är sitta vid datan hemma som gäller...o komplettera till skolan alltså...

Idag vaknade jag med Sveriges Pissigaste Jävla Humör!

Bara så ni vet...

Och jävligt långt är det till fredag oxxo....sen säger det bara svisch så är den över oxxo, helgen alltså...
Uppbokat är det förutom fre kväll men då vet jag ju inte när Danne kommer.....

Befarar löss snart oxxo...när jag lämnat Liam for det ut en fröken från en annan avdelning o prata med en annan fröken om att hon, o jag citerar: "jag kammade EN gång och hittade en på direkten"
Orka den då!!!! Det vill vi INTE ha!!! Jobbigt nog för Liam, men han har ju så lite hår...mkt mkt värre är det för mig med mit tjocka helvete...o VEM ska kamma igenom det?? Danne som jobbar?? Njaa, skulle inte tro så....blir det så så flyttar jag hem till mamma tills det är borta!!=/

Näe, slut på nöje, arbete inleds typ NU

hejE

Kommentarer
Postat av: Zandra

iiiuuuu inte jävla löss :-O så äckligt....vill du ha en rast i allt skrivande så är jag oxå hemma o skriver idag. puss

2009-05-26 @ 10:47:44
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: Gunila

Angående den årliga fasan på alla dagis och skolor så finns det ett shampo med Tea Tree Oil som man kan använda då krypen är i faggorna, inte farligt att använda i förebyggande och ingen risk för ressistens.

Luktar lite märkligt i duschen men inte om håret.

2009-05-26 @ 19:22:59
URL: http://www.nogg.se/gunila
Postat av: Emma

Usch, jag hade löss den sommaren när jag var gravid med eddie. två gånger på raken.. Första gången var det så mycket (jag har ju också rätt tjockt hår, o dessutom lite eksem i hårbottnen, så jag trodde ju bara att det var det som kliade..) att när jag haft i medlet i ca 2 min kunde jag skaka håret över badkaret o det ramlade ut löss så det blev precis svart..! Något jävla äckligt..!



Robert kammade mig, förresten. Vi satt i tre timmar för jag vägrade att få tillbaka det! Nu fick jag det ändå, men efter en omgång till med medlet så gick det över..

2009-05-26 @ 20:45:43
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0