Home again

Sov hos mina päron inatt, hade styrelsemöte som sagt på kvällen så snälla som dom är och alltid ställer upp så hade dom Liam så han sov så gott när jag kom hem vid typ halv nio....mitt lilla älskade lilla gryn!!

*Vg, kom ihåg att ringa trygg hansa imorn*

Okej NU kanske jag kommer ihåg.....kanske ;)

Imorn är det nationellt prov på morgonen igen....hearing...
Gjorde redovisning imorse som jag faktiskt, hör o häpna, blev nöjd över,....bara därför tyckte säkert inte läraren detsamma =) för övrigt fick jag reda på hur det gått för mig på writing delen...och jag är med råge nöjd med mig själv, överaskande nöjd faktiskt *KUL*

Idag efter hämtning av lillkillen käkade vi och sen stack vi till stan och hämtade min mamma för shopping på city gross....gick där i typ 1½ timme o bara strosade och köpte en del....alltid myspys!!!
Dessutom har jag nu hittat present till Alvin o Dennis och även till Dannes lillsyrra som fyller vuxen snart här....skönt att vara klar liksom =) Oh jag vet Carro, jag var inte tvungen, jag bara ville ;0) dessutom är grejjerna från Liam =)=)=)

Nu ikväll, efter kvällsmat och god fika hos päronen och hemfärd, har jag suttit ute i kvällssolen på altanen och skrivit Dannes lönerapporter...det krävs två huvuden för att minnas när var o hur han jobbat senaste månaden...vi var så duktiga där ett tag o skrev varje dag men nu glöms det hele tin =)

Sådärja, nu rasade en påse i köket med pant.....hmmmm.......WHY???? Ingen där o inget öppet som kan göra att det drar....jaja jaja....sällskap är ju alltid trevligt....eller??!! ;)

Nähä, det blir väl inte roligare än så här....jag får väl helt enkelt knata uppåt och gå och lägga mig...det är en dag imorgon oxxo...

OCH, imorn ska jag o Liam åka direkt efter dagis ner till Karin o Albin!! Hoppas nu bara inte vår vanliga otur slår till igen så vi blir förhindrade att ses! Men det skulle vara så kul o se grabbarna leka...plus att jag får se deras kisseungar innan dom blir stora!!!

Puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0