Here it goes

Kan ni sången:: Oh missförstånd Oh missförstånd...OOOOHhhhh missförstånd oh missförstånd....
Jag har melodin i huvudet men inte sjutton kommer jag på hur låten går egentligen....hmmm....jaja, jag VET vad
JAG menar iaf =D

Har tittst på "Click" himlans bra film...Danne har varvat här med lite film tittande, dator, telefon support och matlåde lagande...så nu äter han hemlagat hela veckan...duktiga han!


**jävla melodi**

Ser nu att klockan är alldeles för mkt så nu är det väl oundvikligt....bara sängen kvar liksom...

Disskutera hur jag ligger i betyg imorn på programhanteringen, sen blir det lull =)

Helgen har varit varvad med lugn,massage, god mat,dressyrtävling,hingst föl,busig unge,goda vänner, film, hund,mor och farföräldrar, festival vi inte va på, sovmornar, otten (not me) alkoholhaltiga drycker,lastbilsåkande, stall and so on...dock typ huvudvärk varje kväll....men det går ju liksom över

Häpp, slita med mig karl uppåt o mysa ner oss under täckena, det e grejjer det!!

*håller tummarna för dig min äldste vän*

O min Svesse, ibland överaskar han mig allt! Blir lite glad sådär!

So long soldiers

*älskar mina grabbar*

puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0