Det är läge nu

Jag gör det ibland.....duschar alltså!



Lobely, im so lonely....I have NO(mörk röst)bodyyyyyy




Men, du, jag håller med om att det bökigt...
Vem gillar inte Aschberg liksom??!!

Har han o Fylking knallat klart nu förresten??

Daaa??!!

Varför väljer man att trycka upp sol glajjerna i pannan o inte hela väggen upp på huvudet????
Det är väl ändå höjden av lathet????


Jag är lite mer annorlunda ikväll,,,,,LITE mera knäpp än vanligt...
Grymt flum helt enkelt... SÅ KOM HIT NU CARRO!!

Har lätt att skratta, jag o flummet 2 gick o flabba hela vägen hem från dagis förut...ja allstå efter den regniga familjekvällen på dagis då...

Jag mitt smarto skulle vara hurtmamma så när typ alla andra barn sprang runt uppe i den "lilla skogen" som finns på gården tyckte jag att våra smågrabbar oxxo skulle få hänga med..så jag ropa upp Alvin o Liam o så gav vi oss upp....i ren o skär jävla lera (Observera att Vg bär superslitna foppatofflor kvällen till ära) det var blött ÖVERALLT, massa grenar med små små små kvistar på som fastnade på MIG hela tiden, håret slets åt alla håll och kanter...jag fick gå böjd som en jag vet inte vad. Det kilade ungarna fram o tillbaka på dessa små stigar och Liam o Alvin halkade typ HELA tiden så jag fick försöka rädda dom för att stupa nerför nånstans (okej en aning överdrivet) Efter typ EN KVART eller nått kom vi ner....efter att Carro ringt, inte för att jag svarade då jag hade händerna fulla om jag säger så, men hon undrade väl typ var vi tagit vägen =D till saken hör att en liten tjejja ramlat och  grät krokodiltårar så typ alla föräldrar jagade upp där i lilla skogen...jaa herregud säger jag bara....den där turen gör jag inte någonsin aldrig om!!=)

Men Mattias Frank, gå hem NU så Carro kan kila genom regn o storm o rädda sin vän från denna ensamma tristess som hejdar hennes flummighet!!!!!

Gaaaahhhhhhhh!!!

**Grattis Tommy o Jossan till lilla Cornelia!!!**

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Carro

"Jag gör det ibland.....duschar alltså"



"Ja allstå efter den regniga familjekvällen på dagis då..."



Hahahah! Du vet att d här typ va samma grej:D hahah!ASKUL! Nee! Ska ringa Frank nu o tjata lite. Vill ju bara flumma av mig:D RINGER SNART!!!!

2009-05-28 @ 21:32:35
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Stefan

Kan du vara knäppare????

2009-05-28 @ 22:01:10
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0