Alone igen...

Och idag känns det extra ensamt.....jaja...

Helgen har verkligen rusat förbi fruktansvärt fort!
Danne kom hem fre em så det blev pizza (ajajaj) och kolla på hockeyn som jag gav upp riktigt fort....suck dåligt...sen upp tidigt lör, jag cyklade till jobbet (höll på att förfrysa fingrarna på vägen ner...hua!) och Danne stack till stan, lämnade Liam, tog med sig Peter och for till huvudstaden (nästan iaf) och titta på ny bil...Första blev inget men andra blev det minsann!! (en röd passat kombi som jag bara LOVE)
Efter jobbet trampade jag hem "fort som attan" (yeah right, flås flås!) gjorde iordning mig och diverse packning inför lördagens partaj. Danne o Liam kom hem, i nya bilen o Danne inser att han glömt sitt visakort i nyköping *smart* men det löste sig...turbo o jossan hämtade upp mig i pappas bil, till willys o handla sen hem, vidare till Ringarum för att lämna saaben åter och barnbarn för barnvaktning över natten =)
Var inne i stan till halv fem, inte alltför sena med andra ord!
Dock glömde Danne en kile på vägen *hehehe* så efter några minuter kommer jag på det så jag fick hoppa iväg igen för att hämta upp den bortglömda kraken i hageby =D
Hade en mycket trevlig kväll! Dock tycker jag det var dålig stil av dom personer som sagt att dom skulle komma som bara inte dök upp....taskigt!
Men vi hade trevligt iaf!!!
Åkte hem vid tolv haket o hade med mig Carro, Thias o Dennis i bilen....o Danne oxxo då förstås =)
Sov till typ tio imorse, fick frukost på sängen *mys* sen fick jag fart o upp o duscha o grejja o sen fick jag med mig danne in till rusta men där blev det stopp och broms...vi ska nog tänka om...ska bara mäta lite först! Men det blir nog bra hur vi än gör!
Köpte decor som jag ska sätta upp lite fint i Liams rum iaf...imorn tänkte jag mig göra det.....vi får la se...
Sen vidare i röda faran till mycket god mamma middag, tvättade och städade bil och styrde allmänt ute i solen...himla mysigt!
Kom hem typ fem kanske så då blev det käk, tacos, samtidigt som vi lagade matlådor så Danne slipper svälta i veckan ;)

Mitt troll sover nu.....har iaf varit tyst länge nu så det är typ garanterat....jag sitter vid datan...har tagit hand om köket....känns som att jag skulle vilja slippa sitta här själv hela kvällen...dock är jag inte trött....solen lyser....klockan är bara halv nio....nej, inte sängen ännu...men om nån timme så....då kan jag försöka sova o slippa vara själv.....

Danne är ledig tors fre = LYCKA! eller, okej, ledig vet man ju aldrig men han sover hemma iaf! Det är såååå skönt!

Nu ska jag titta på wipe out lite....

Sorry för den extremt kortfattade uppdateringen men men...bättre än inget kanske =)

puss hejE

*.*.* Det är DU...och det är DU...bara så NI vet *.*.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0