22.32

Och ännu är det inte mörkt....skönt måste jag påstå...

Idag har min lilla guldklimp och jag ätit väldans goda vaniljpannkakor och sen for vi ner till stallet. Han tyckte hästarna var skitkul-...jag antar det iaf eftersom han sprang runt o peka och skrattade. Så fick han(i smyg såklart=) sitta på lilla TinTins rygg...han klappade och tjoade en hel del oxxo =)
Åkte hemåt vid sju haket, men stannade till hos mina päron o lämnade nyckeln inför ons. Så därifrån kom vi inte förrän typ åtta =) var ute o busade i trädgården, sket mysigt i kvällssolen...Oliver var oxxo med såklart!

Nu ska jag väl ta o traska en våning upp till sängen....drömma mardrömmar om alla fruktansvärda räkningar som pajjar mitt liv....whatever =/


Puss hejE

22.48...ännu inte helt mörkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0