Vad tråkigt det är att vänta!

Det är nog faktiskt det tråkigaste jag vet!!
Nu har jag väntat i över en timme...*SUCK*!!!!
Klockan hinner ju bli så mkt liksom....


Förut när jag satt här i godan ro, käka daimglass, slöglodde på tv o kollade bloggar så hörde jag nått som lät så konstigt...
Tänkte att jag inbillade mig, som vanligt! Men näe, det lät som tydliga snarkningar....okej att Liam snarkar ibland men hallå, inte sådär högt!
Stänger av ljudet på tvn o vänder mig om för att lyssna....
Hur knäpp är man om man då blir typ "rädd"...när man ser att ens hund ligger i sängen o snarkar?? Hade helt och totalt glömt bort att han kommit hem!!=) haha jösses, smålog lite åt mig själv där faktiskt =D

Nu snuvade jag er allt på en läskig historia ;) för visst trodde ni det hade hänt nått LITE mer spännande??!!=) I´m sorry, just nu är nog inte mitt liv mer spännande än så=)

Nu ska jag utöva telefontrakassering och försöka få lite fart på det här!!!
;)
puss hejE

Kommentarer
Postat av: Zandra

haha jag skulle bli livrädd :-D Jag hör ibland Joppe snarka när jag lägger mig, så ligger jag o lyssnar o undrar om det är spöken,Joppe eller grannar :-D

2009-03-11 @ 21:30:37
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0