Tomorrow...Toomoooorrrrrooooowwwww

Då jobbar jag

Mellan 9 o halv2...usch störande sätt att skriva
vänta
jag börjar om...

*harkel*

Imorgon jobbar jag

Mellan 09:00 - 13:30
Inte med min brukare utan i boendet om man säger. Ska bli riktigt riktigt kul! Och jag älskar att jag faktiskt ser fram emot att gå dit!!!
Jag har aldrig jobbat i boendet förut så med andra ord har jag ingen vana ÖVERHUVUDTAGET men jag är rätt säker att jag pallar trycket ändå =) Jobbar med enbart härliga människor o DET, mina vänner, är hälften för att en arbetsdag ska bli kalasbra!!!!!
Så Danne kommer med andra ord inte iväg på bug run imorn, var tvungen o veta snabbt om jag kunde jobba o eftersom vi ska ha barnvakt på kvällen så fick det helt enkelt bli så. Jobb är jobb op dessutom är det röd lör imorn vilket inte gör saken sämre.
Dessutom ska vi ju iväg imorn em till Karin o Stefan o grilla (utan barn jaa) så ja får ju ut det maximala av lördagen helt enkelt. SÖn barnkalas som oxxo ska bli trevligt.

Tipp Topp helg...

Min son är lite ledsen igen...han åt vid 18 så han har inte fått nån välling.....för jag tror verkligen inte han är hungrig...just nu är det bara en grejj...
Men han är inte hysterisk, han är tyst mellan varven...
Jag väntar en stund till så får han väl sin älskade välling då....Nu har han somnat med den typ en vecka i sträck...men men...

Danne är hemma om 45-50 min...
Då är det bara en timme kvar tills jag tänkt ligga i sängen...inte för att jag ska palla o jobba imorn utan för att jag ska palla imornkväll =)

*röd dag imorn = systemet är stängt*

Leta reda på nått gott och göra det bästa av denna fredag kväll i soffan då kanske...få sonen att somna oxxo...lilla hjärtat...

Puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0