Ojojoj vad hon har jobbat =)

Stan på fm, shoppade massa nyttiga saker (förstörde pengar som Danne så fint kallar det =) hem o käka....Va så fint väder idag *hejja!* Liam sprang ut o in. Toobe kom o Danne o ha  åkte till garaget för montering av cyklar =) Sen var Lindgrens familjen cykel=)

Sanny kom hit med sand!!!!!! Äntligen!!! Danne tog med sig Liam tillbaka till garaget o sen ni, sen bar Vg en väldans massa sand!!! Utan skottkärra, enbart med spaden *duktig hon är* Fyllde även upp där vi ska lägga plattor! Men ojojoj va massa sand det blev över =) nån som behöver sandlåde sand???? Jag har en halv kubik kvar =)

Efteråt fixade jag lite med nya duschslangen o grejjor. Slutligen rensade jag rabatterna.... igen =)
Så kom grabbarna grus hem, snabb visit av cykel familjen, bad av barn o sänggång vid sju.

(idag har min guld gosse sovit enbart 20min o trots det så har han varit relativt glad hela dan!! Det är nog för att det hänt massa hela tiden, dock var han ju grymt klåpig, SÅKLART =)
Här på nedervåningen fck vi tydligen städryck =) jag pratade en sväng med gamla grannen *trevligt* med andra ord avbrott i städmanin =)
Sen minsann, satte vi upp nya duschstången så nu slipper vi blöta ner hela badrummet när vi plaskar runt i badkaret =) ska bara köpa ett till drapperi så är det fit for fight!! Urläckert lite mörkare klarrosa drapperi med genomskinliga händer o fötter på =) matchande halkmatta oxxo ;) *Vg Like*

Sen ringde mor med glädjande nyheter *det gillar vi ännu mer*

För övrigt vaknar inte ens min son när man borrar i betong i rummet bredvis hans...det är bra skit!!=)=)

Sen blev det dammsugning och allmänt plock *älskar såna här dagar*

Kvällen har avslutats med film Wallander - Hämnden
Riktigt bra och spännande, men jag skulle inte vågat se den själv, tooo läskig =)

Nu är det väl tajm att krypa ner, imorn bitti drar min babe, thorsson hämtar sion älskling ;) sen kommer han inte hem förrän sön....det är high chaparall o lastbilsutställning som gäller för hela slanten...
Sååå, har ni tråkigt, RING MIG! JAg kommer med garanti ha booooring =)

Nu somnar han visst i soffan här bredvid så nu är det väl ingen återvändo

Tanborsten, här kommer jag!

Puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0