Lördag idag!

Jovars, som vilken annan lördag som helst faktiskt...ja bortsett från att babe inte är hemma då....men han kommer imorn nån gång...för mig är det vardag, att inte han är hemma alltså, så därav av det inte känns så konstigt....förutom att jag hemskt gärna själv hade varit där han är....men men...

Igår shoppade jag på stan...håll i er nu men jag köpte till mig själv: 4 par skor (ett par till bröllop/dopet) 2 kjolar, ett linne o ett finare linne jag ska ha på midsommar!!! Länge sen jag köpte nått överhuvudtaget till mig själv!!!
Liam fick: en keps o en t-shirt på rean =)

Ja vi var tillsammans med Karin o Albin ska jag väl kanske säga oxxo =)

Käkade på cupolen gjorde vi o grabbarna åt sallad, det var en hit!
Min son är förvånadsvärt nog inte alls särskilt förtjust i mc d så då passar ju en sallad mkt bättre. Grönsaker är hans grej liksom =)

Iallafall...

Anlände till sörping runt halv två o då bytte jag bil o så for vi ner till ringarum o hämtade hem oliver.

Sen var fredagskvällen enbart långtråkig...kort o gott....=/

Carr S kom en sväng runt 22.30 så jag kunde gå med Oliver sista svängen....sen ringde andra Carro =) så jag kom väl i säng vid tolv haket...

Idag har det hänt lite mer iaf! Eller mer o mer...men den är ju inte slut ännu!

Liam vaknade halv 8 imorse...det är en ganska lagom tid tycker jag!
Vid strax före tio åkte vi ner till fix-konditoriet o käkade en andra frukost tillsammans med fam Willnäs/Frank....eller Liam gjorde iaf..
Sen gick vi ett varv på marknaden,,,,eller mest är det "sång o musik på gator och torg" tittade lite o köpte munkar och årets första jordgubbar, ja för mig alltså!
Så det blir att smaska det ikväll!!!
Kom hem o gick med Oliver, Liam somnade halv 1 o sov till halv 3

Ursäkta mitt tråkiga liv...jisses inte ett dugg kul att skriva om!!!Hm....

Well well..

Det har käkats pannkakor o vi har lekt ute i nya sandlådan i nästan en timme o nu väntar vi
På bästa Karin som är sällskapet för kvällen!!!
Vi ska dra e pizza när hon kommer o sen smaska jordgubbar som sagt!!!
Spela lite guitar hero metallica kanske??!!=)

Nu ska jag väl typ...kanske plocka undan lite....karin kanske kommer om typ e halvtimme o då blir veronica mycket mycket glad!!!=)

Puss hejE

Saknar min babe trots allt...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0