Herrejösses förkylning =(

Är inget vidare kry idag =(
Fick sovmorgon så jag knallade upp vid 10...mest pga att få tag i en huvudvärkstablett eftersom skallen kändes lika stor som en luftballong..
Då var Liam o Danne ute o lekte i parken, så jag käka frukost (dom hade ätit stekt ägg tidigare så det fanns kvar till mig oxxo, mkt gott!) o sen kom dom in...
Dagen har varit väldans lugn...inte många knop här...
Mest snor pappaer som gäller för både mig o Liam...blä!
Varit en sväng på Willys nu o det var väl ugefär va jag pallade med...sitter i soffan o glor på playhouse disney....

Vilket jäkla skitväder...om det åtminstone vore fint så kunde man ju vara ute en del...men men..

Hugga tag i filten o invänta kvällens mys med film o lite snax (med röda veckan OCH förkylning så får man faktiskt äta lite gott;)

Puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0