10 ungar

Nog ser det allt msigt ut, kaos...men mysigt!!
O hur härligt skulle det inte vara med 4 små kids som busar  i badkaret.... men ändå...fatta fighterna...haha =) jag skulle aldrig välja att skaffa så många barn själv men jag tittar gärna o förundras över dom som har det så =) tycker det är strongt att klara ut det =)

Men jag tänkte på en sak, eller, flera saker...
mest för dom med 8 o 10 barn

* hur många liter mjölk i veckan?
* hur många rullar toalettpapper?
* många tjejjer, förstå bindor/tamponger när alla har kommit till den åldern
* massa skridskor blir det för o inte tala om antal skor =)
* uppfattade inte vad de hade för bil men jag vet att de kör med släp när de handlar
* hur f*n får man pengarna att räcka till, barnbidrag okej...men ändå?!
* slagsmål gällande vilka tv-program som ska gå på tvn





Jag är imponerad!

Kommentarer
Postat av: Carro

Du min syrra hade räknat ut ayy dom som hade 10 ungar fick 14000 i månaden på bara barnbidrag:D Haha! Varav hon då va mamma ledig oxå me ett tvillingpar o då får man 1,5 mamma peng så hon har ju lätt en 30-35 tusen i månaden PLUS hans lön:D Shit vet du! Nee vi håller oss nog te 2;)

2009-02-02 @ 22:38:52
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0