Snabbis =)

Ska gå o knyta mig nu.
Varit på kvällspromenix med Oliver nu o Danne har kommit hem sent om sider.
Ska jobba en sväng imorn på morgonen så jag måste ringa dagis o säga att lillskit kommer till frukosten o sen är det skolan som gäller efter det =)

Så nu ska jag borsta gaddarna o sjunka ner i sängen, skippar nog min bok ikväll, mste sova lite så jag "orkar upp" imorn...ska eg inte gå upp tidigare än vanligt men det är alltid värre när jag VET att jag MÅSTE upp vid en viss tid =D sen kommer målarn vid sju oxxo o mattkap vid 13 så jag måste hem en sväng då o se till att Oliver inte äter upp dom ;)

Ska se om jag får me mig gubben upp oxxo

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag kan låna oliver sen när vi flyttat ;-) så kan vi ta promenader :-D Jag kommer som sagt garanterat gå vilse o förhoppningsvis kan ju han leda mig hem igen, jaa till er förstås men därifrån hittar jag (nog) :-P Hahaha

2009-04-16 @ 10:03:02
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0