Jag...

Saknar mina vänner!

Är just nu bara trött och har ett djävulskt humör, den delen är jag dock inte ensam om, det är ingen bra blandning kan jag säga...

Vill hur som helst bara hitta på nått kul!!!!!
Känns som att jag behöver komma ut, SJÄLV, utan karl o unge!
Älskar dom asså men......jaa......

Sitter här o väntar på att min huvudvärk ska gå över....ikväll igen...=/

Var hos Toobe o Zandra igår o kika, är övertygad om att Zandra kommer få ordning på placet vart efter ;) tyvärr missade jag ju min bästa, hon kom typ en minut efter att vi gått hemåt med en jättetrött bebis o halvgalen hund =)
Men jag hoppas få sen henne snart nån dag iaf!!!


*känner mig ensam*

Igår blev jag arg....ledsen....sårad....besviken.....ja, you name it....en del av er vet vad det handlar om.-....kan av en del säkert ses som en skitgrejj men för mig som inte har så mkt kul för mig i livet så är det här skitstort...sen handlar det om respekt oxxo....man gör faktiskt inte så....sen skulle ni höra argumenten oxxo...ojojoj....jaaaa jaaaa nu har jag skrivit av mig lite iaf...
Väntar även på att södling ska ringa snart så jag får prata av mig lite oxxo....

Känner mig bara så helt jävla nedstämd i kroppen......*buhu*

Ps. Liams rum blev färdigt idag!

puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0